Crazy

Det är alltid så trevligt när blogg.se går mig på dampnerverna... Precis när jag skrivit klart ett härligt litet skop om min dag ska det på något vänster trassla och försvinna? Alltsammans.. Känns ju lagom kul sådär!
Meeeen men, inga krokodiltårar över det!

I morse vaknade jag vid halv 6, och ville verkligen inte gå upp.. För vem vaknar jag upp breve om inte världens bästa man! Han sov så skönt, ville bara ligga kvar. Men niet, det får vänta tills helgen!
Igår var han också allmänt underbar, lunch på sängen, kommer hem till mig sent med nattkäk. Underbar kille!

Nej ni småpluttar! Nu ska jag plocka fram skolböckerna och leka effektiv och plugga så röven svider! TJAROO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback