Herregud, haha!!

Vilken helg, har varit inneboende hos Fisan hela helgen, jag fisan och barran, jevlar vad kul det har varit! Och mysigt om något!! Igår kväll tog Ida och Madde sig en sväng förbi roxinresidentet och vi gluttade på skräckfilmer, kan ju ärligt säga att jag aldrig tittat på skräckfilm med någon som skriker så mycket som Madde, hahah! Det var helt sjukt! Stackarn blev ju så rädd att hon grät lite, hah!

Men nu är helgen slut för min del. Blev upphämtad kl.13:00 i bålsta och åkte mot sickla med hela familjen. Shopping stod på listan! Fick med mig ett par helt underbara jeans, en kofta, ett halsband, en tröja och nya handskar då jag tappat mina gamla! Så det var lyckat, dock är mitt humör ändå lite på sniskan då det inte blir Danmark alls på lovet, skulle blivit härliga göteborg, men min lycka krossades idag med. Det blir alltså inget göteborg för min del. Det blir stockholm. Japp! Hoppas på att Martin kan få mig på lite bättre humör iaf!

Nej, nu ska jag gå ner och ta en fet kladdkaksbit, lägga mig i sängen och glutta på gossipgirl i väntan på mannen! Skriver inte något mer ikväll, utan vi hörs i morgon! CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback