Look into yourself, and se who you've become, don't fall deeper

Ligger hemma och har vrålont i hela kroppen, mina lungor värker ända igenom till ryggen.. Hela mitt bröst ömmar, likaså min kropp. Vad är det för fel? Det har gått tre veckor, minst sen jag var sjuk senast.. Usch, halsen är så svullen att det enda jag får i mig är lite smält glass och drickbara saker.. Känns nice!

Hursomhelst, har gluttat på ses.15 av topmodel, vill se mer och mer, men är inne på det 7:e avsnittet nu, och resten av dem har inte kommit ut än, så får vänta tålmodigt! Ligger också och väntar på att mamsen och tim ska komma hem så vi kan äta, faktiskt något jag kan få i mig och något som jag ääälskar!! Thaisoppa med räkor i! YUM-MY!! Oh!! Nu är la familia här!

C u L8r!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback