Pictures of me, pictures of you, what am I missing

Skolfoton. Fy. Fan. Ska aldrig mer ens tänka tanken att "jo men i år kanske jag ser bra ut, jo det gör jag nog". Men stora förhoppningar skuttar jag rent ut sagt bort mot brevlådan, och där ligger dom. Dom efterlängtade fotona. Rusar ivrigt hem, snabb som fan. In i huset, sliter upp det och.. Vad i helvete. Jag ser ut som en riktig bitterfitta på klassfotot. Ursäkta men that's it! Jag ser inte ens ut som.. som jag? Äej, fyfan. Nog för att det är helt okej, man tänker ju inte precis "höhö fula jävel".
Men nästan.. Nästan säger jag bara..

Nåja, ska börja packa ihop lite kläder och så och ta bussen som går vid fem mot Martin!

Skriver därifrån!

Fin tjej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback